2 minuty
  • poskytovat kvalitní produkty, vyrobené v moderním designu při použití nejnovějších high-tech technologií;
Sekční vrata, pohony, nakládací technika
  • 1994 byla instalována první vrata vlastního zpracování. Od té doby společnost DoorHan vyrostla z malé montážní firmy v nadnárodní výrobní holding, DoorHan group.

  • 2008 společnost zahájila výrobu v Evropě.

  • 2010 byla uvedena do provozu automatická linka na výrobu sendvičových panelů ve společnosti DoorHan s.r.o. v Kadani.

  • 2011 zprovoznění automatické linky na výrobu sekčních garážových vrat. Do provozu přibylo několik strojů na výrobu bočnic, C-profilů a kolejnic pro sekční vrata.

  • 2012 zahájení provozu lakovací kabiny, díky níž lakujeme vrata do všech odstínů dle vzorníku RAL.

  • 2013 společnost vlastní ohýbací stroj na oblouky, profilovací stroj pro výrobu kolejnic, úhlových stojek a omega profilů.
  • investovat do budoucnosti, vytvářet spolehlivou infrastrukturu pro efektivní poskytování produktů a služeb;
  • zlepšení kvality výrobků, zvyšování technologické úrovně výroby;
  • přizpůsobení produktů podmínkám v těch zemích, kde společnost plánuje jejich prodej.


HODNOTY:

  • vysoce kvalitní produkty a jeho soulad s mezinárodními a národními normami;
  • orientace na výsledek, zajištění vzájemně prospěšných a příznivých podmínek ke spolupráci s partnery, poznání a porozumění jejich potřebám;
  • předání odborné praxe a úspěšné práce získané v průběhu 15 let partnerům;
  • dlouhodobá spolupráce, jejímž výsledkem je udržitelný rozvoj společností skupiny DoorHan a jejich projektů.

Technické vzdělávací centrum DoorHan je určeno pro zajištění informační, výzkumné, metodické a konzultační podpory společnosti.

Jeho činnost je zaměřena na:

  • přípravu kvalifikovaných montérů sekčních vrat, pohonů a logistických systémů;
  • zvyšování kvalifikace montérů;
  • testování nových produktů;
  • vypracování doporučení pro instalaci a provoz vrat, pohonů pro vrata, logistických systémů a jiných produktů společnosti DoorHan;
  • informační a technickou podporu pro distributory společnosti, poskytování technické dokumentace, poradenství, atd.


Mezi činnosti technického vzdělávacího centra patří předávání znalostí, což je jeden z nejdůležitějších nástrojů pro získání konkurenční výhody. Centrum technické podpory je efektivním nástrojem pro partnery společnosti, jehož úkolem je kvalitní péče o koncového zákazníka. Specialisté technického centra mají bohaté zkušenosti z oblasti instalace, oprav a servisu všech produktů, které společnost DoorHan nabízí.

logo-white

Více informací naleznete na webu doorhan.cz.

Zaujalo vás téma článku, produkt nebo služba?
Poptejte nezávazně a zcela zdarma firmy z oboru a ony se vám samy ozvou!

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!

Názory k článku (zatím žádné komentáře - buďte první)

  • neregistrovaný

    Máte u nás účet? Přihlaste se nebo pokračujte přes Facebook. Nemáte? Stačí
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace