Chcete opravdu zacílit svoji nabídku či zviditelnít Vaši firmu a to rychle a efektivně. Nabízíme Vás jednoduše online obslužný nástroj Remarketingové kampaně oborově zaměřené se selekcí kontkrétního komunikačního kanálu nebo všech kanálů v jedné Vaší kampani.
Remarketingová, tedy zpětná kampaň je jakousi zpětnou reklamou na očích uživatelů, kteří za posledních až 30 dní navštívili náš oborový portál www.planetaoken.cz z různých zdrojů návštěvnosti (Google, Seznam, Facebook, Napřímo a další). Těchto více jak 7000 návštěvníků měsíčně dokážeme oslovit za Vás a přinést Vám konkrétní interakci ve formě poptávky či budoucí koupi Vašeho výrobku.
Uživatele dokážeme přesně selektovat nejenom krajově, ale také dle oborů zájmů, které si v kampani můžete vybrat:
- Okna
- Dveře
- Stínění
- Brány a Ploty
- Fasády
- Sklo
- Stroje
- Příslušenství
Na výběr máte také hned ze tří komunikačních kanálů: Seznam, Google, Facebook, které můžete použít samostatně či v kumulaci pro jednotlivé kampaně.
Mezi nejoblíbenější nástroje Remarketingu na portále www.planetaoken.cz jsou:
- Nabídka
- Odborný článek pro B2C
- Odborný článek pro firmy (B2B)
Samozřejmostí jsou přehledné výsledné statistiky jednotlivých kampaní u vašeho profilu Firmy v PDF a také jednoduché samoobslužné prostřední pro vytvoření remarketingové kampaně.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat náše obchodní oddělení.
— tým PlanetaOken.cz
Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!
Kam dál?
Poslední z diskusí
- Demontáž okeního křídla 0
- Půjčky, které jsou rychlé a pohodlné 0
- Otevření starého okna - vysypané kování 0
- Tepelná izolace hliníkových dveří 5
- Okna nebo už fasáda? 5
- Hliníkový plot - neznáte dodavatele ? 8
- Německé profily vyráběné v Polsku? 8
- Styl zimní zahrady 5
- Pergola dřevěná nebo hliníková? 14
- Renovace zimní zahrady 19
- špaletová okna - výměna komplet nebo jen skla? 0
- Venkovní rolety + další stinění? 10
Názory k článku (2 komentáře)
Já se na reklamu musím teprve zaměřit. Vím akorát o PPC reklamách a pak bych chtěla nějak využít i copywriting, ale to jsou všechno investice, které si zatím nemůžu dovolit. Rozjetí firmy mě stálo víc peněz, než jsem čekala, ale bez společnosti https://sidlofirmypraha5.cz/…alozeni-osvc by bylo založení OSVČ mnohem těžší :-) .
Toto je podle mě super příležitost. Myslím si, že spousta firem takovou možnost ocení. Bohužel ale ne každý si do marketingu v dnešní době může dovolit investovat. Naopak co vím, tak spousta podnikatelů teď spíše padá na dlažbu a stojí před nimi likvidace s.r.o. viz https://www.konecpodnikani.cz Sám vím hned o několika takových případech přímo ve svém okolí.