1 minuta

Štítkování firem pro následné vyhledávání a filtrování potenciálními zákazníky nebo partnery může být významnou informací.  Jak nastavíme štítky „EKO Firma“ a „Výrobní firma“? Snadno na jednom místě. 

Postup - nastavení štítku

Je třeba zvýraznění firmy takovým štítkem aktivovat jako službu. Více o aktivaci služeb v návodu Postup – ativace aneb jak začít využívat našich služeb.

Nicméně u štítků je třeba ještě je správně nastavit.

Štítky „Eko firma“ a „Výrobní firma“

V profilu firmy jenž chceme zvýraznit těmito štítky klepneme na ikonu klíče v sekci „O firmě“ čímž můžeme upravit popis firmy.

1

Níže pod popisem firmy kde se můžeme rozepsat například o historii firmy či přidat další obrázky, jsou důležitá prohlášení o míře tržeb z výroby a ekologických zásadách firmy. 

Nyní se tedy dostáváme k „Prohlášení výrobní firmy“ – vybereme z nabídky procenta udávající jakou část z celkového obratu firmy činí vlastní výrobky. U tohoto prohlášení je třeba zadat osobu která toto za firmu potvrzuje.

„U prohlášení EKO firmy“ vybereme zaškrtnutím jednotlivé položky které naše firma splňuje a zadáme osobu která toto za firmu potvrzuje.


2

Pak už jen klepneme na tlačítko „Uložit“ a je hotovo.


Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!

Názory k článku (zatím žádné komentáře - buďte první)

  • neregistrovaný

    Máte u nás účet? Přihlaste se nebo pokračujte přes Facebook. Nemáte? Stačí

Poslední z diskusí

Nejnovější krátké zprávy

Nejnovější odborné články

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace