2 minuty

V tomto krátkém návodu si ukážeme, jak snadno a rychle zaregistrovat novou firmu, která v našem seznamu dosud chyběla. Vše rychle, jednoduše a jen v několika krocích.

Postup – registrace nové firmy

K registraci nové firmy můžeme přejít přes sekci Profily firem, do které se dostaneme snadno z jakéhokoliv místa na stránkách kliknutím na kartu s příslušným názvem.

1

V této sekci můžeme snadno vyhledávat a filtrovat registrované firmy dle oboru činnosti, štítků nebo třeba lokality, přičemž takto vyfiltrované firny se okamžitě zobrazují v přehledu níže. Pro registraci nové firmy použijeme tlačítko Přidat firmu.

2
Dále už jen vybereme zemi, ve které je daná firma registrována, a vložíme DIČ. Firmy jsou registrovány na základě DIČ, které je následně kliknutím na tlačítko Pokračovat ověřeno na serveru státní správy.

3

Po úspěšném ověření se dostáváme do druhého kroku, kde definujeme základ firemního profilu. Část, která je na obrázku níže zvýrazněna zeleně, se vyplnila automaticky právě po ověření ze serverů státní zprávy. My se proto vrhneme na vyplnění ostatních polí:

  • Přidáme logo firmy ze souboru, ideálně na bílém pozadí a ve formátu PNG.
  • Můžeme upravit název firmy, který se rovněž předvyplňuje po ověření.
  • Vyplníme krátkou upoutávku, která se zobrazuje ve výpisu firem a rychle prohlížejícímu napoví základní indicie o firmě.
  • V poli O firmě se rozepište. Jde o přehled firmy, například co a pro koho firma vyrábí či dodává, jak dlouho, jaké jsou její cíle, hodnoty či vize a podobně.

Pro ještě delší popis a blízké představení například historie firmy, členů vedení nebo výrobních závodů lépe slouží další sekce, k níž se dostaneme později.

  • Další důležitou částí je zadání oborů, v nichž tato firma podniká: používá se pro vyhledávání.
  • Také zrovna můžeme zadat poměr českého aktivního kapitálu ve firmě, který může být jedním z rozhodovacích faktorů při výběru dodavatele.
  • A konečně zadání webových stránek firmy, kontaktního e-mailu a telefonu. Pod nimi nalezneme i odkazy na kanály na sociální sítě. Pokud zadáte adresu kanálu na YouTube, budou vaše videa automaticky zobrazena v profilu firmy.

Pokud je vše hotovo můžete dokončit registraci tlačítkem Uložit.

4

A je to! Firma je uložena a zaregistrována.

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!

Názory k článku (zatím žádné komentáře - buďte první)

  • neregistrovaný

    Máte u nás účet? Přihlaste se nebo pokračujte přes Facebook. Nemáte? Stačí

Poslední z diskusí

Nejnovější krátké zprávy

Nejnovější odborné články

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace