4 minuty

Vážení inzerenti, rádi bychom vám na zkoušku nabídli aktivaci služby Hodnocení firmy zákazníky B2C, která jistě pozvedne důvěryhodnost vaší firmy v očích budoucích kupujících a bude jedním z klíčových faktorů v rámci rozhodování se právě pro vaši firmu.

Co vám přinese hodnocení firmy zákazníky B2C

Cílem této služby je, na rozdíl od ostatních podobně fungujících služeb na českém internetu, nepoškodit dobré jméno vaší firmy. Je faktem, že hodně firem působící v tomto oboru kopíruje či používá falešné reference, které jsou zavádějící a klamavé a zákazníci to samozřejmě vědí. Nicméně reference jsou stále důležitým vodítkem pro zákazníky.

 Našim cílem je proto získat hodnocení (referenci) z již realizovaných obchodních případů a identifikovat je na základě čísla smlouvy o dílo či vydané faktury.

Co vám (inzerentovi) tato služba přinese?

  • Získáte jednoduchý nástroj, jak získat opravdu nevynucenou reálnou referenci o vaší firmě, která vám umožní se zlepšovat nebo měnit věci proto, abyste jednodušeji splnili budoucí zakázky. Nemusíte se tak bát negativních referencí, které často nejsou pravdivé, z ostatních serverů či sociálních sítí.
  • Díky identifikátoru (číslu SOD nebo FAV) máte jasný přehled o tom, o jaký obchodní případ se jedná, a že opravu patří vám, díky čemuž můžete s jistotou a předstihem reagovat. Hodnotit totiž může pouze a jenom minulý kupující a to buď registrovaný nebo i neregistrovaný na našem portálu www.planetaoken.cz.
  • Na jakékoliv hodnocení budete e-mailem upozorněni, nemusíte reagovat hned.
  • Pokud hodnocení neodsouhlasíte, nebude propsáno na naše stránky (tj. bude zamítnuto).
  • K jakémukoliv hodnocení můžete ihned napsat váš komentář a také přiložit fotodokumentaci.
  • Hodnotící otázky můžete doplnit až o 5 vašich individuálních otázek, které vidíte pouze vy a nikdo jiný.
  • Můžete oslovovat minulé kupující pomocí nástroje Oslovit klienta, a to i zpětně (skrze automatický mailing).
  • Veškeré hodnocení si můžete exportovat z našeho systému do XLS pro prezentaci nadřízeným či majitelům.
  • Upozorňovat na to, že chcete být hodnoceni, můžete už při realizaci nabídek, což má pro budoucí kupující vyšší vypovídající hodnotu o zájmu o názory vašich zákazníků a nejen jejich peníze (jde o klíčový psychologický prvek).
  • Hodnocení máte od nás marketingově předpřipravené pro rychlou a jednoduchou implementaci do vašich nabídkových, fakturačních, smluvních, i tiskových sestav s odkazem na náš web. Celá implementace zabere pouze pár hodin. Naši marketingoví poradci se postarají o implementační podporu.

Jak zapnuté hodnocení dále pomůže propagaci firmy online?

Pokud zákazník vyhledává firmy a produkty většinou používá vyhledavače. Ve výpisech vyhledavačů se zobrazují mimo jiné právě i hodnocení. Ve formě hvězdiček – právě hodnocení je jedním z nejvíce viditelných prvků.

Záznamy které jsou takto zvýrazněny mají mnohem větší šanci na to že zaujmou. Navíc i podvědomě zákazník vnímá hodnocení u vaší firmy která se mu zobrazila ve výpisu aniž by musel navštívit jakékoliv stránky.

Ukázka jak takový výpis a položka zvýrazněná hodnocením vypadá:

ukázka hodnocení

Co přinese ostatním budoucím kupujícím?

  • Mají jasné vodítko pro rozhodování se o budoucím nákupu vašich výrobků či služeb.
  • Pokud si budou chtít budoucí kupující referenci ověřit sami, mají nezávislou možnost díky zobrazení e-mailu či telefonu hodnotitele ho oslovit a ověřit si fakta nebo detaily přímo s ním.
  • Nebudou brát tolik v potaz negativní komentáře, protože budou z vaší strany popsány či doplněny fotografií situace.

Co přinese minulému kupujícímu, který vás hodnotil?

  • Bude zařazen do naší soutěže (sekce Soutěž) o věcné ceny či služby a je tak motivován hodnocení opravdu napsat.
  • Má jednoduchý přehled o všech potencionálních firmách, které chce oslovit v rámci koupi, a sám se tak může rozhodnout, jestli názory ostatních i komentáře inzerentů jsou pro něho přínosem či ponaučením.
  • Nabude dobrý pocit, že sdělil široké veřejnosti, jak byl spokojen a že celá zakázka dopadla tak, jak měla.

Zaujala vás tato nezávazná nabídka?

Pak prosím kontaktujte naše obchodní oddělení (či přímo na mailem na jan.antonin@planetaoken.cz nebo telefonicky na +420 773 445 221). Nastavíme vám přístupy a provedeme vás (osobně či telefonicky) jednotlivými funkcemi krok po kroku tak, abyste všemu dobře porozuměli a aktivovali službu Hodnocení firmy B2C, která pozvedne hodnotu vaší firmy a odstraní potenciální pochybnosti budoucích kupujících.

Těšíme se na spolupráci!

— tým PlanetaOken.cz

Tento článek inspiroval tento týden jednoho člověka.

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace