Je možné platit méně, ale získat více? Navíc s minimem úsilí? Jednoznačně ano. Ukážeme vám co cílená propagace Vašeho sdělení přinese a jak pomůže Vašim zájmům.
Jak to u nás chodí s články, nabídkami a podobně?
Komerční článek, zprávu či jiné důležité sdělení firmy umístíme na stránky portálu. Jsme pro zájemce další cenný zdroj informací o vaší značce, a dbáme na svou výpovědní hodnotu pro uživatele.
Představujeme tedy další nezávislou třetí stranu a v tomto případě platí že čím více – tím lépe.
Víc lidí na více místech zkrátka přináší víc výsledků.
Díky svému úzkému zaměření již nyní dosahujeme skvělých výsledků v míře prokliku – CTR
Jde o poměr mezi celkovým počtem zobrazení reklamy a počtem kliknutí na reklamu – částečně proto vyjadřuje její efektivitu.
U nás se k informacím většinou dostanou návštěvníci například přes vyhledavače a klíčová slova jenž aktivně vyhledávají,díky reklamě nebo už pravidelně sledují náš portál apod.
V případě komerčních článků jsou tyto dále po omezenou dobu zviditelněny na sociálních sítích v rámci komerční reklamy třeba na Facebooku.
Můžete tak upozornit na svoji značku a produkty na více místech.
Jak získat ještě mnohem vyšší výkon.
Pro vysvětlení použijeme například srovnání s tištěnou plošnou reklamu.
Ta je distribuována ve velkém množství a tím pádem za zvýšených nákladů. Dorazí každému, kdo na schránce nemá sdělení o nesouhlasu. Včetně lidí které absolutně nezajímá. A pak většinou končí hned v koši. Vy tak můžete pouze odhadovat, kolik výtisků se reálně dostalo k někomu kdo má skutečný zájem o danou problematiku. A kolik z těchto potenciálních klientů navíc mělo zájem si takové sdělení otevřít a myšlenku si skutečně přečíst.
Funguje to jako kdybychom chtěli zasít zeleninu a drahocenná semínka házeli hlava nehlava všude kolem.Včetně chodníků, střech a podobně… Některá z desítek tisíc se jistě uchytí, ale nebylo by lepší zasít řádově méně, ale přímo na určené místo s největší šancí na úspěch?
Jaké je naše řešení? Investovat jen tam kde je třeba.
Oslovením pouze těch subjektů, které Vás zajímají, díky velice úzkému zacílení pouze na klíčovou skupinu.
Příjemnou formou prezentovat své myšlenky přímo konkrétním potenciálním klientům, budoucím obchodním partnerům a zákazníkům v jejích přirozeném prostředí.
Přímo tam kde už teď tráví hodiny denně objevováním věcí, které je zajímají a hledáním informací o tom co je jim blízké. Ano, je řeč o sociálních sítích.
Jsou to populární média, na kterých miliony Čechů tráví hodiny denně a během toho sledují nejrůznější druhy reklamních sdělení a podnětů. A mohou sledovat právě ty Vaše. Dosáhněte tedy lepších výsledků a zajistěte si úspěšnější kampaň.
Například Facebook celosvětově používají každý měsíc miliardy lidí. V Čechách je to 4,5 milionu. Takže ať už budete chtít oslovit jakékoliv uživatele, zde je jistě najdete.
Reklama cílená na konkrétní uživatele je velice efektivní, levná a výborně měřitelná. Vždy uvidíte přesné výsledky: kolik lidí sdělení vidělo, přečetlo nebo se k němu vrátilo.
Protože mi nepředstavujeme jen další jednoduché stránky z mnoha, ale celé propracované prostředí, soustředíme se na rozvoj možností jak firmám pomoci ulehčit marketing a přesné cílení. Přes naše jednoduché prostředí máte proto možnost snadného zacílení svých sdělení konkrétním uživatelům i Vy.
Co musíte udělat, znát nebo vědět?
Je to jednoduché… Je třeba nám říct CO a KOMU chcete sdělit.
Zbytek je na nás.
Vše tedy zařídíte aniž byste technické problematice marketingu na sociálních sítích museli jakkoliv rozumět, nebo si platili další odborníky a externí firmy. Nemusíte mít zkrátka jakékoliv další znalosti.
Pro oslovení skutečně žádaného okruhu potenciálních obchodních partnerů nebo odběratelů, přicházíme u služeb jako „Krátké zprávy“, „Články“, „Nabídky, akce a slevy“ a „Inzerce práce“ s možností aktivace dodatečné cílené reklamy přesně pro vybrané cílové skupiny na kterou Vaše sdělení míří. Výkon je pak maximální a oslovujete pouze žádané subjekty. Například v oblasti práce je v dnešní době situace složitá a hledání nových zaměstnanců může být velice náročné. U nás můžete definovat komu se bude váš inzerát zobrazovat.
Dosáhněte skutečných výsledků nejefektivnějším způsobem
Stačí definovat několik základních údajů o preferované cílové skupině a snadno zapůsobíte tam kde je třeba. Můžete vybrat například obor činnosti nebo místo a podobně. Pokud máte dokonce okruh konkrétních subjektů pro co nejužší cílení, i o to se postaráme.
Ke každému takovému sdělení jsou potom kdykoliv dostupná data o návštěvnosti. Máte proto možnost perfektního monitoringu.
Vidíte zcela přesně kolik oslovených zareagovalo na Vaše sdělení.
Můžete tedy snadno, bez znalostí a bez námahy zjistit jestli některá z verzí Vaší reklamy má vyšší účinek než jiná, nebo například která skupina klientů reaguje nejlépe. Následně kampaň můžete doladit nebo provést potřebné změny.
Reprezentujte vaši firmu levně a snadno těm které opravdu potřebujete – kontaktujte náše obchodní oddělení a domluvte se!
— tým PlanetaOken.cz
Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!
Kam dál?
Poslední z diskusí
- Demontáž okeního křídla 0
- Půjčky, které jsou rychlé a pohodlné 0
- Otevření starého okna - vysypané kování 0
- Tepelná izolace hliníkových dveří 5
- Okna nebo už fasáda? 5
- Hliníkový plot - neznáte dodavatele ? 8
- Německé profily vyráběné v Polsku? 8
- Styl zimní zahrady 5
- Pergola dřevěná nebo hliníková? 14
- Renovace zimní zahrady 19
- špaletová okna - výměna komplet nebo jen skla? 0
- Venkovní rolety + další stinění? 10
Názory k článku (3 komentáře)
Jak to takhle zní všechno strašně jednoduše… V praxi už je to ale horší, nebo mě se to alespoň tak zdá :-D . Potřebuju taky najít nějakou taktiku, která mi bude na lidi fungovat. Když jsem si vyřizovala založení s.r.o. u https://sidlofirmypraha5.cz/…lozeni-firmy , tak jsem měla nějakou představu a postup, ale realita je jiná a rychle jsem ze své naivity vystřízlivěla, tak budu ráda, za každý postřeh.
Pro svou firmu jsem se rozhodla nechat postavit nové prostory, abych měla větší možnosti ve svém podnikání. Bohužel, než byly dostavěny, vypršel mi nájem v těch starých. Proto jsem si na internetových stránkách http://kupsimisto.cz/ pronajala skladové prostory, kam jsem si nechala odvézt všechno vybavení mé firmy. S rozlohou 500 m2 mám dost místa na všechen inventář a vybavení.
Pro svou firmu jsem se rozhodla nechat postavit nové prostory, abych měla větší možnosti ve svém podnikání. Bohužel, než byly dostavěny, vypršel mi nájem v těch starých. Proto jsem si na internetových stránkách http://kupsimisto.cz/ pronajala skladové prostory, kam jsem si nechala odvézt všechno vybavení mé firmy. S rozlohou 500 m2 mám dost místa na všechen inventář a vybavení.