Správné uskladnění motocyklu vyžaduje zejména teplé a bezpečné prostředí, což jsou podmínky, které vám zaručí především kvalitní garážová vrata. Ta od společnosti LOMAX uživatelům navíc nabízí nebývalý komfort – k jejich ovládání totiž není nutné ani sundávat rukavice.
LOMAX & Co
3 minuty
Jednoduché ovládání
- Obrovskou výhodou garážových vrat LOMAX je pro motocyklové nadšence zejména komfortní ovládání. Uživatel má na výběr ze dvou druhů dálkových ovladačů, jejichž součástí jsou přitom dostatečně velká pogumovaná tlačítka.
- Díky tomu tak můžete garážová vrata ovládat přímo v motorkářských rukavicích. Na českém trhu se v tomto směru jedná o unikát. Většina ovladačů jiných výrobců totiž bývá buď příliš velká, nebo má naopak příliš malá tlačítka, což je řešení, které pro motorkáře nepředstavuje kdovíjaký komfort.
- Ovladač garážových vrat LOMAX lze díky klipse pověsit i na samotnou motorku. Odpadá tedy starost, že by uživatel po dlouhé cestě na motocyklu musel nejprve hledat ovladač a následně sundávat rukavice, aby si mohl garáž otevřít.
- Největší fajnšmekři si pak mohou nechat na samotných vratech vyrobit také siluetu svého motocyklu. Každý kus garážových vrat LOMAX je totiž vyráběný na míru.
- Velkou předností je i nebývalá bezpečnost vrat, a to ať už z hlediska vlastního používání či ochraně proti zlodějům. Díky celé řadě moderních prvků platí garážová vrata LOMAX za ta nejpevnější a nejstabilnější na českém trhu.
Sekční či posuvný typ
- V současnosti nejpopulárnější variantou garážových vrat je takzvaný sekční typ. U něj jsou vrata rozdělena na jednotlivé sekce, které zajíždějí pod strop.
- Pro motocyklisty mohou být v tomto případě zajímavým řešením vrata posuvná, která fungují na podobném principu jako sekční typ. Jednotlivé sekce se pouze zasouvají do boku garáže.
- Při vjezdu s motocyklem se tak nemusí otevírat na maximum, ale pouze do té míry, aby do nich uživatel s motorkou pohodlně vjel. Z našich dlouholetých zkušeností máme přitom vypozorováno, že většina motorkářů při uskladnění svého jednostopého vozidla volí parkování vedle automobilu.
Vrata široká pouhých 80 centimetrů
- Společnost LOMAX je díky výrobě na míru schopná vytvořit i samostatná garážová vrata pouze pro motocykl. Takové řešení je ideální v případě, kdy je pro motorku určená samostatná garáž nebo je součástí velké garáže více samostatných vjezdů.
- Minimální šířka vrat může být pouhých 80 centimetrů, pro pohodlný vjezd na motocyklu je však potřeba zhruba dvakrát tolik.
- Garážová vrata LOMAX díky použití nejmodernějších technologií zajišťují ten nejlepší servis pro správnou péči o motocykl. Stroj je udržován v suchu a teple, což zajišťuje zejména izolační polyuretanová pěna s hustotou až 50 kilogramů na metr krychlový.
- Vrata jsou díky tomu také relativně lehká, a to při zachování výborných tepelně-izolačních vlastností. Chytrá vnitřní konstrukce přerušuje jednotlivé tepelné mosty, tedy místa, kudy uniká největší množství tepla. Tuto vlastnost ocení uživatelé zejména při zazimování svého motocyklu.
Zdroj obrázků: www.lomax.cz.
Zaujalo vás téma článku, produkt nebo služba?
Poptejte nezávazně a zcela zdarma firmu LOMAX & Co a ona se vám sama ozve!
Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!
Kam dál?
Odborné články - rubriky
Poslední z diskusí
- Půjčky, které jsou rychlé a pohodlné 0
- Otevření starého okna - vysypané kování 0
- Tepelná izolace hliníkových dveří 5
- Okna nebo už fasáda? 5
- Hliníkový plot - neznáte dodavatele ? 8
- Německé profily vyráběné v Polsku? 8
- Styl zimní zahrady 5
- Pergola dřevěná nebo hliníková? 14
- Renovace zimní zahrady 19
- špaletová okna - výměna komplet nebo jen skla? 0
- Venkovní rolety + další stinění? 10
- Stavíme novou terásku 6
125 témat
Názory k článku (4 komentáře)
Taky vlastní garáž bohužel nemáme. Hodně ale teď řešíme jak to dělat s parkováním a super by byl alespoň takový ten přístřešek. Ten by klidně mohl stát vedle domu. S manželem jsme ale přemýšleli co pod něj. Myslíte, že by byla lepší betonová dlažba nebo třeba zatravňovací dlažba – https://www.agrotex.cz/…ovaci-dlazba ? Já jsem si říkala, že kdyby pod přístřeškem byl trávník, tak by to mohlo vypadat přecejen trochu lépe. Ale nevím jestli to není hloupost. Co myslíte?
Již delší dobu přemýšlím o pořízení těchto garážových vrat, která se mi líbí. Nejdříve jsem musela vyřešit výjezd ze své garáže, ze které je špatný výhled, proto jsem si objednala zde https://www.dopravniznaceni.com/ panoramatické zrcadlo. Obec ho odmítla pořídit, a tak jsem si ho koupila na vlastní náklady pro mojí větší bezpečnost.
My bohužel vlastní garáž nemáme. Musíme tedy parkovat před domem. Manžel s parkováním problém nemá, ale mně to občas dělá problém. Hlavně jak je naše auto dlouhé, tak špatně vidím kam zajíždím. Napadlo mě ale jestli by se na naše auto nedala přidělat taková ta parkovací kamera. Dívala jsem se, že se to dá objednat třeba přes https://www.2din.cz/
Mockrát díky za článek. Právě od Lomaxu mám také vrata u své garáže. Máme dvojgaráž, ale zatím jen jedno auto, tak jsem si teď nedávno říkal, že bych si druhou část garáže přetvořil na takovou menší dílnu. Stejně už tam mám uskladněné nějaké nářadí, tak proč to nevyužít. Nějaké nářadí bych ale určitě ještě dokoupil. Co mi třeba docela chybí je nějaký kompresor. Zrovna před pár dny jsem si zkoušel hledat „šroubové kompresory prodej“ a narazil jsem na https://www.kompresory-filtry-servis.cz/ Nemá s nimi někdo zkušenost? Díky.