3 minuty

V dalším krátkém postupu si ukážeme, jak na nákup kreditů, a to včetně toho, jakým způsobem je u nás řešen perfektní přehled o investování prostředků.

Postup – nákup kreditů a jejich správa

Jak na to?

Pokud jsme přihlášeni jako uživatel, máme v horním rohu stránek obrázek a skryté rolovací menu. Pokud si ho otevřeme, objeví se naše možnosti, kde si můžeme vybrat profil firmy, pod níž jsme přiřazeni (můžeme ale klidně zvolit i náš vlastní profil). Odkaz na firemní profil se nám pak zobrazí v našem přehledu. Zde jde pouze o to, jak se rychle dostat na náhled firemního profilu a do jeho administrace.

1

Pokud je váš profil registrován se všemi právy ke konkrétní firmě, v přehledu firmy se mimo jiné objeví také možnost nastavení jednotlivých běžných sekcí – viz ikony klíče vpravo.

8

Přibyl však i další sloupec s možnostmi pokročilých nastavení pojmenovaný Administrace. V tomto případě nás zajímá jeho úplně spodní položka Správa kreditů. Stav kreditů je zde také přímo zobrazen na konci sloupce. Ke správě se dostaneme kliknutím na jakýkoliv z odkazů v rámečku na obrázku níže.

2

Nyní se dostáváme k výpisu kreditů, se kterými firma může nakládat, a k rolovacímu menu s výběrem hodnoty kreditů, které chceme objednat. Po výběru hodnoty odešleme požadavek tlačítkem Objednat kredity, čímž zadáme požadavek do systému.

3

Co se děje teď? 

  • Na e-mail uvedený u nás jako obchodní kontakt (typicky majitel, jednatel, oddělení marketinku a jiné) odchází výzva k platbě. Není daňovým dokladem a funguje podobně jako zálohová faktura. Kredity tak může objednat jakýkoliv uživatel přiřazený k firmě, nicméně výzva k platbě přichází pouze jedné autorizované osobě s rozhodovací funkcí.
  • Po uhrazení platby a jejím připsání na účet přichází okamžitě na e-mail obchodního kontaktu daňový doklad se zaúčtovanou výzvou k platbě. Tato částka je už vlastně předplacená a doklad je proto v konečném součtu s částkou 0,–. Pokud se jedná o českou firmu, jsou částky automaticky v CZK. Oproti tomu pokud jde o subjekt registrovaný v zahraničí, částka je automaticky v EUR.
  • Po zaúčtování částky na účet jsou objednané kredity okamžitě automaticky dobity a k dispozici pro jejich využití.

Dále jsou na stránce k dispozici kompletní přehledy o správě, historii, objednávkách a transferu kreditů. K tomu slouží karty níže, přičemž první z nich je Správa kreditů. Zde je na časové ose vidět objednání a investování kreditů skrze modré a červené sloupce. Níže potom leží řádkový výpis historie objednávek. 

4

Další kartou je Historie transakcí, kde máme přehledně zobrazeno, na jakou službu, kdy a kolik kreditů bylo investováno. A to jak v jednoduchém grafu pro názornost, tak například v procentech z celkového objemu za jednotlivé služby, a konečně i detailně ve výpisu s konkrétními údaji v celé historii níže.

5

V Přehledu faktur je jednoduchý výpis všech faktur s datem, číslem, variabilním symbolem a částkou. Fakturu lze také kdykoliv stáhnout.

6

Poslední z možností administrace kreditů je karta Transfer kreditů, která slouží k jednoduchému zaslání svých nakoupených kreditů jinému subjektu, registrovanému jako člen portálu. Jednoduše vybereme z roletky, kde se zobrazí seznam možných firem, vybereme objem kreditů a odešleme tlačítkem.


7

Kredity, které jsme nakoupili, tak lze snadno a rychle odeslat libovolnému členu portálu. Například dodavatel takto může transparentně marketingově podporovat své odběratele v rámci marketingového fondu, nebo marketingová agentura pracující na image a propagaci klientů může své nakoupené kredity rozeslat na profily všech firem mající v portfoliu a tam je využít k budování jejich značek.

Vše je velice přehledné a každý pohyb, cena článku nebo nabídky, či jakýkoliv transfer, je kdykoliv jednoduše dohledatelný. Vše pro transparentní řízení nákladů na propagaci efektivním způsobem.

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!

Názory k článku (zatím žádné komentáře - buďte první)

  • neregistrovaný

    Máte u nás účet? Přihlaste se nebo pokračujte přes Facebook. Nemáte? Stačí

Poslední z diskusí

Nejnovější krátké zprávy

Nejnovější odborné články

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace