2 minuty

V dalším krátkém postupu si popíšeme jak v našem systému přidat i Vaši akční nabídku firmy či slevový leták do sekce „Nabídky akce a slevy“ tak aby jste ještě více rozšířili její dosah.

Postup – jak vytvořit nabídku firmy

Nejdříve si otevřeme profil firmy které budeme přidávat akční nabídku.

Buď z výpisu firem nebo z rolovacího menu svého účtu v pravém horním rohu stránek. 

Pokud máme oprávnění k firmě tak se nám v náhledu firemního profilu zobrazí možnosti administrace jednotlivých sekcí.

V rámečku odkazujícímu na sekci "Nabídky, akce a slevy"  vybereme možnost administrace – dostupné pod ikonou klíče.

1

Tímto se dostaneme do administrace a zároveň přehledu akčních nabídek. Každá nabídka má zobrazen stav ve kterém se nachází, datum odkdy se začne zobrazovat a datum kdy přestane. Zároveň přehled o počtu reakcí na nabídku a záznam o tom zda-li byla nabídka topována – zvýrazněna v přehledu všech nabídek dostupných zákazníkům. Pro přidání nové nabídky použijeme tlačítko „Přidat nabídku“

2

Uložené nabídky v seznamu zobrazují při najetí myší, stejně jako články zprávy a podobně, další možnosti:

3

Po klepnutí na tlačítko „Přidat nabídku“ se dostáváme k editoru nabídek.

Zde vyplníme:

  • Název akce, slevy, nabídky či soutěže.
  • Přiložíme obrázek s letákem k akci
  • Do popisu vložíme nejdůležitější informace o akci. Nespoléháme se pouze na textovou informaci z obrázku či letáku. Obrázky by nemusely být zobrazeny například v emailové komunikaci a nabídka by pak pozbývala smyslu.
  • Pokud není určena speciální osoba nebo jiný kontakt k akci nemusíme kontakty vyplňovat.
  • Přidáme adresu stránky s více informacemi o speciální nabídce
  • Vybereme relevantní rubriky tak aby se zobrazovaly při filtrování nabídek relevantní výsledky. 
  • Můžeme platnost omezit pouze na vybrané kraje. Pokud nevybereme konkrétní omezeni bude se zobrazovat pro celou ČR
  • Vybereme data začátku platnosti a konce platnosti nabídky, respektive jejího zobrazování.
  • Vybereme způsob uložení. Pokud na nabídce budeme chtít napříště ještě pracovat necháme v poli „Stav publikace“ možnost  „Koncept“.  Pokud už máme hotovo, změníme na „Připraveno k revizi“ a tlačítkem nahoře „Uložit nabídku“ odešleme ke kontrole a následnému publikování.


4

Výpis všech nabídek můžeme najít v sekci "Nabídky, akce a slevy".

Každá nabídka je reprezentována obrázkem se zvýrazněným datem konce platnosti slevy.

Tento článek inspiroval tento týden 2 lidi a tento měsíc jich bylo celkem 3.

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!

Názory k článku (zatím žádné komentáře - buďte první)

  • neregistrovaný

    Máte u nás účet? Přihlaste se nebo pokračujte přes Facebook. Nemáte? Stačí

Poslední z diskusí

Nejnovější krátké zprávy

Nejnovější odborné články

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace