PlanetaOken
| | 3 minuty

Postup – nákup kreditů a jejich správa

V dalším krátkém postupu si ukážeme, jak na nákup kreditů, a to včetně toho, jakým způsobem je u nás řešen perfektní přehled o investování prostředků.

Jak na to?

Pokud jsme přihlášeni jako uživatel, máme v horním rohu stránek obrázek a skryté rolovací menu. Pokud si ho otevřeme, objeví se naše možnosti, kde si můžeme vybrat profil firmy, pod níž jsme přiřazeni (můžeme ale klidně zvolit i náš vlastní profil). Odkaz na firemní profil se nám pak zobrazí v našem přehledu. Zde jde pouze o to, jak se rychle dostat na náhled firemního profilu a do jeho administrace.

Pokud je váš profil registrován se všemi právy ke konkrétní firmě, v přehledu firmy se mimo jiné objeví také možnost nastavení jednotlivých běžných sekcí – viz ikony klíče vpravo.

Přibyl však i další sloupec s možnostmi pokročilých nastavení pojmenovaný Administrace. V tomto případě nás zajímá jeho úplně spodní položka Správa kreditů. Stav kreditů je zde také přímo zobrazen na konci sloupce. Ke správě se dostaneme kliknutím na jakýkoliv z odkazů v rámečku na obrázku níže.

Nyní se dostáváme k výpisu kreditů, se kterými firma může nakládat, a k rolovacímu menu s výběrem hodnoty kreditů, které chceme objednat. Po výběru hodnoty odešleme požadavek tlačítkem Objednat kredity, čímž zadáme požadavek do systému.

Co se děje teď? 

Dále jsou na stránce k dispozici kompletní přehledy o správě, historii, objednávkách a transferu kreditů. K tomu slouží karty níže, přičemž první z nich je Správa kreditů. Zde je na časové ose vidět objednání a investování kreditů skrze modré a červené sloupce. Níže potom leží řádkový výpis historie objednávek. 

Další kartou je Historie transakcí, kde máme přehledně zobrazeno, na jakou službu, kdy a kolik kreditů bylo investováno. A to jak v jednoduchém grafu pro názornost, tak například v procentech z celkového objemu za jednotlivé služby, a konečně i detailně ve výpisu s konkrétními údaji v celé historii níže.

V Přehledu faktur je jednoduchý výpis všech faktur s datem, číslem, variabilním symbolem a částkou. Fakturu lze také kdykoliv stáhnout.

Poslední z možností administrace kreditů je karta Transfer kreditů, která slouží k jednoduchému zaslání svých nakoupených kreditů jinému subjektu, registrovanému jako člen portálu. Jednoduše vybereme z roletky, kde se zobrazí seznam možných firem, vybereme objem kreditů a odešleme tlačítkem.


Kredity, které jsme nakoupili, tak lze snadno a rychle odeslat libovolnému členu portálu. Například dodavatel takto může transparentně marketingově podporovat své odběratele v rámci marketingového fondu, nebo marketingová agentura pracující na image a propagaci klientů může své nakoupené kredity rozeslat na profily všech firem mající v portfoliu a tam je využít k budování jejich značek.

Vše je velice přehledné a každý pohyb, cena článku nebo nabídky, či jakýkoliv transfer, je kdykoliv jednoduše dohledatelný. Vše pro transparentní řízení nákladů na propagaci efektivním způsobem.

Kam dál?

Údržba venkovních žaluzií nejen v zimě

Přečtěte si, jak správně vyčistit a udržovat venkovní žaluzie nejen v zimním období.

Systém generálního klíče

Společnost Assa Abloy vám představuje pár rad a tipů pro správnou volbu systému generálního klíče pro váš objekt.

ENTR – chytré řešení zamykání od Mul-T-Lock

Inteligentní řešení zamykání vašich dveří od předního výrobce Mul-T-Lock, člena skupiny Assa Abloy.

Lomax rozšiřuje nabídku venkovních žaluzií o lamelu Z70

Společnost Lomax, která je tuzemským lídrem v produkci garážových vrat, rozšiřuje své portfolio exteriérové stínicí techniky. Pro rok 2019…

Náš moderní showroom byl zařazen do soutěže

Budova showroomu společnosti OKNOSTYL group s.r.o. byla zařazena jako realizace do soutěže společnosti Saint – Gobain RIGIPS THROPY 2018, v…

S dveřmi v horizontálním dekoru budete in!

Dveřím dnes vévodí nadčasový design v podobě rovných linií a jednoduchých zasklívacích rámečků, na takových dveřích pak vynikne zajímavý…